Følg

Problemer med registrering og innlogging?

En vanlig feilmelding er at pinkoden du har mottatt er feil. Hvis du får denne feilmeldingen kan det hende at du allerede er registrert i Min Sky, men ikke har verifisert e-postadressen din. Se derfor etter en e-post fra Telenor Digital i innboksen din og følg instruksjonene i e-posten. Noen ganger ender denne e-posten i søppelfilteret til enkelte e-postleverandører, ta derfor også en titt i søppelmappen din om du ikke finner nevnte mail i innboksen. Hvis lenken ikke virker vil vår kundeservice gladelig hjelpe deg videre.

Et annet kjent problem forårsakes av at Android-enheter fyller ut e-postadressen for deg automatisk. E-posten som blir fylt inn er den samme som du benytter deg av når du logger deg inn i Google Play Store, men dette er kanskje ikke samme e-postadresse som du har benyttet ved registrering i Min Sky. Sjekk derfor at du prøver å logge deg inn med riktig e-postadresse. Om du forsøker Glemt Passord-funksjonen, sendes det en e-post til den registrerte e-postadressen din.

Opplever du gjentagende problemer med registrering eller innlogging, vennligst kontakt kundeservice. Vi har døgnåpen engelsk chat, men det er selvfølgelig også mulig å sende inn henvendelser på norsk gjennom vårt kontaktskjema. Vi besvarer din henvendelse så fort vi får tid.

Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse